Kontakt

Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy, wysyłając SMS, e-mail lub po prostu dzwoniąc do nas (do tej formy kontaktu szczególnie zachęcamy).
Zazwyczaj odpowiadamy w ciągu kilku godzin.
Pracujemy w dni robocze w godz. 9:00-18:00.

Telefon

503 14 84 84

Email

kontakt@podpisuj.pl

Adres

Kilińskiego 5C/6
80-452 Gdańsk

Dojazd do klienta

Dojeżdżamy do firm na terenie całego województwa pomorskiego

Zamów podpis telefonicznie
503 14 84 84

Formularz kontaktowy

O mnie

Jestem kwalifikowanym Inspektorem ds. Rejestracji CenCert. Kompleksowym wystawianiem bezpiecznych podpisów elektronicznych zajmuję się od blisko 15 lat. W tym czasie obsłużyłem tysiące klientów biznesowych oraz indywidualnych. Moje usługi chętnie wybierają małe firmy, duże korporacje, ale także podmioty samorządowe czy jednostki budżetowe. Przynależę do ścisłego grona tzw. Platynowych Partnerów marki CenCert, do którego zaliczają się najlepsi inspektorzy z całego kraju.

Moi klienci po zakupie certyfikatu mogą liczyć na kompleksowe, merytoryczne i przyjazne wsparcie techniczne. Chętnie pomagam w rozwiązywaniu problemów związanych z używaniem certyfikatów. Zawiłości informatyczne tłumaczę zrozumiałym i przystępnym językiem.

Ceny moich usług trzymam na poziomie zdecydowanie niższym niż konkurencja wychodząc z założenia, że zadowolona osoba poleci mnie dalej. O jakości mojej pracy najlepiej świadczą opinie zadowolonych klientów. Zapraszam do działu Opinie, gdzie możesz zapoznać się z nimi zapoznać.

***

Yes, I do speak and write in English. I have no issues with contacting foreign customers since I used to reside in the UK. If you want to order a digital certificate, please feel free to contact me through email or phone.

Podpis elektroniczny z dojazdem

Umów wizytę w Twojej firmie

Ustalimy z Tobą dogodny termin i przyjedziemy wdrożyć podpis elektroniczny w siedzibie Twojej firmy. Dojeżdżamy na terenie całego województwa pomorskiego, m.in.: Gdańsk, Sopot, Gdynia, Wejherowo, Tczew, Starogard, Malbork…

F.A.Q.

Często zadawane pytania

Do you speak English?

Yes, I do speak and write in English. I have no issues with contacting foreign customers since I used to reside in the UK. If you want to order a digital certificate, please feel free to contact me through email or phone.

Gdzie można załatwić podpis elektroniczny?

Oferujemy mobilną weryfikację tożsamości i wystawianie certyfikatów. Oznacza to, że podpis elektroniczny uzyskasz w siedzibie własnej firmy lub domu. Przyjedziemy do Ciebie i na miejscu załatwimy wszelkie formalności oraz kwestie informatyczne związane z instalacją oraz uruchomieniem e-podpisu.

Do jakiego miasta można zamówić usługę dojazdu?

Zasięgiem dojazdu pokrywamy całe województwo pomorskie.

Obsługujemy m.in. takie miejscowości jak:

  • Gdańsk
  • Gdynia
  • Sopot
  • Wejherowo
  • Rumia
  • Reda
  • Puck
  • Pruszcz Gdański
  • Żukowo
  • Chwaszczyno
  • Kościerzyna
  • Tczew
  • Malbork
  • Lębork
  • Słupsk
  • Starogard Gdański
  • Kwidzyn
  • ORAZ WIELE, WIELE INNYCH

Zadzwoń do nas – na numer 503 14 84 84 – i zamów wygodną instalację podpisu z dojazdem do Ciebie.

Ile kosztuje podpis elektroniczny?

Cena certyfikatu kwalifikowanego zależy od 2 czynników:

  1. okresu ważności – certyfikaty wystawiane są na okres od 1 roku do 5 lat;
  2. nośnika – podpis można przechowywać na czytniku token USB lub w chmurze online (podpis rSign jest tańszy o 40 zł z racji braku konieczności zakupu czytnika – dostęp do certyfikatu odbywa się za pomocą telefonu komórkowego).

Najtańszy podpis z naszej oferty kosztuje 219 zł, zaś najdroższy 769 zł.

Zapraszamy do działu Cennik, w którym można zapoznać się z pełną ofertą marki CenCert.

Jak wygląda procedura wystawienia certyfikatu?

Otrzymanie certyfikatu jest prostą czynnością, która zabiera nie więcej niż 30 minut. W praktyce wygląda to następująco:

  1. Przyjazd inspektora CenCert do Twojej firmy;
  2. Okazanie dokumentu tożsamości;
  3. Wydrukowanie i podpisanie dokumentów;
  4. Instalacja oprogramowania na Twoim komputerze ;
  5. Uruchomienie certyfikatu (nadanie kodów PIN i PUK);
  6. Szkolenie z użytkowania podpisu.

Specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze związanej z certyfikacją. Oferujemy usługę od A do Z!

Pamiętaj: z Twojego biura wyjdziemy, gdy wszystko będzie należycie działać, zaś Ty będziesz dysponować wiedzą jak skorzystać z zakupionego podpisu elektronicznego.

Czy podpis elektroniczny jest ważny od razu?

Tak. Oferowane przez nas podpisy są ważne od momentu wystawienia.

Na życzenie klienta jesteśmy w stanie wydać certyfikat z przyszłą datą ważności, co jest szczególnie przydatne w sytuacji, w której chcemy załatwić formalności w dogodnym dla nas momencie, ale tak by nie dopuścić do przerwy w stosowaniu podpisu elektronicznego.

Jakie formy płatności są dostępne?

Podpisuj.pl przyjmuje płatności w następujących formach:

  1. karta płatnicza (inspektor posiada przy sobie mobilny terminal);
  2. gotówka;
  3. przelew.
Dokumenty potrzebne do certyfikacji to...?

Formalności związane z wystawieniem podpisu elektronicznego ograniczamy do niezbędnego minimum.

Certyfikat można wygenerować na podstawie następujących dokumentów:

  1. dowód osobisty (wydany w Polsce lub w innym kraju Unii Europejskiej). W pełni uznajemy dowód elektroniczny w aplikacji mObywatel;
  2. paszport (wydawny w dowolnym kraju);
  3. karta pobytu

W sytuacji, w której klient życzy sobie, by do certyfikatu zamiast PESEL-u wpisać numer NIP należy okazać oryginał nadania numeru NIP (oryginał dokumentu do wglądu, kopia do akt).

CenCert na życzenie wystawia certyfikaty z dodatkowymi danymi organizacji lub pracodawcy. W tym przypadku podczas certyfikacji należy przedstawić upoważnienie do otrzymania certyfikatu z danymi organizacji, które jest podpisane przez osobę do tego uprawnioną. Nie wymagamy tego dokumentu jeśli uprawnienie danej osoby wynika z rejestru KRS/CEiDG.